Bästa julhelgen!

Uppdatering

I lördags trodde vi att det skulle suga som fan. Men det löste sig till slut och alla blev fulla och glada:D !
På morgonen vaknade jag hemma hos Jonna Och så hälsade vi på farmor jonna och lagade lite mat och så. Sen Blev klockan sex och då var det dags för tjejkväll med killarna :P
Haha , Jag , Danne , Matte, Timmy , Jonna och lite Erik senderade kvällen genom att kolla på tre olika filmer Och äta morötter, gurka och dipp :) . Först kollade vi på komedi sen komedi/skräck och så avslutade vi med skräck! Jag och Danne satt och höll om var sin kudde och höll på att dö av skräck :D Men det var en trevlig kväll för övrigt :)


Idag har jag varit på stan med IDAAA! Vi träffade typ alla vi någonsin kännt och det var verkligen kul att gå på stan med henne idag. Det behövde jag :) Hihi

Nu ska jag sätta på en film och mysa ner mig under täcket . Ha det bra så länge!
PUSS!



Snygg bild på mig och Danne Enghardt :D






Kommentarer
Postat av: idaaaa

I know u love me;)

hahahaa

2010-12-27 @ 21:25:03
URL: http://idaenglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0