Ida Englund!

Hon är crazy like a fish som smakar jävligt mycket bacon!
Hon är det snällaste, roligaste och självklart snyggaste människan på jorden och en av mina bästa kompisar och det tycker jag att alla borde veta! Hon är alltid på bra humör och om hon inte är det så är hon jävligt sur men ändå har vi kul. :D Allting blir roligt när man är med henne det spelar ingen roll vad det är :) Det är hon som får mig att gå till skolan( Pessi och Pemma &så ) Utan henne skulle jag nog fan hoppat av för länge sedan. Jag är glad att hon går i min klass!

Idag har hon varit duktig och bakat knäck men hon lyckades skära sig på fingret :/ så därför tycker jag att vi ska tycka lite synd om henne och klicka in på hennes blogg här http://idaenglundd.blogg.se/  ;)






HAHA !! Jag älskar henne!

Kommentarer
Postat av: idaaa hihi

hihi aww gulle, älskar dig med det vet du! nu taggar vi nyår!!!!!!!!! :D<3

2010-12-25 @ 00:46:23
URL: http://idaenglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0