Uppdatering för helgen!

Fredag: Då var det Centrum som gällde! Det var galet kul! Först var jag hemma hos emelie där vi gjorde iordning oss och åt lite gott. Sedan drog vi till Amour och förfestade lite. Men sen när vi kom till Centrum, det var drag! as mycket människor och självklart var självaste Gunter där! Jag fick och Emelie stod och dansade med honom och det blev en hel del bilder :) Men det var den roligaste utgången på länge!









Dom två översta bilderna är tagna från CENTRUMS vimmelbilder.
dom två suddiga bilderna är självklart från min kassa mobil kamera. Jag var ju tvungen att ta Gunters autograf!



Lördag: Då var jag på Frysörmässan på Elmia. Det var många fina visningar och Grazetts visning var riktigt häftig! På kvällen gjrode jag inte så mycket jag var med Jessica och åkte lite bil. Det var väl inte den roligaste kvällen jag haft men men :)

Bilder från Frisörmässan












Kommer lätt gå på mässan nästa år också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0