uppdatering

Idag har jag varit ute och sprungit som en jävla jude! Upp och ner i skogen här vid mig. jobbig jobbigt. Men duktig det är jag! Tänkte att jag skulle träna styrka nu varannan dag och sedan spring varannan så jag kan få igång min kondition igen. Den är verkligen sämst just nu.
Sedan har jag hunnit vara med Jessica en stund med :) vi hade as roligt, skrattade som vanligt! :)
Sedan känner jag att det är dags att gå ut och ta lite bilder nu någon dag när det börjar bli soligt och skönt så jag kan fixa en lite snyggare design. Är ganska trött på denna gråa och färglösa sak. Ush ushh..
Nu tänkte jag börja läsa lite på min bok och se om jag hänger med något över huvudtaget:P
Sov sött och drömm inte för mycket! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0