ITS MONDAY!

Har blivit urusel på att blogga men har mycket att göra på dagarna :) så ni får ursäkta mig.
Idag t.ex. har jag gått ner till min syster och varit där ett jävla tag, suttit och snackat lite skit och så. Sen har jag fått min beställning från nelly. Skitsnygga grejer! Sen övningskörde jag lite och sedan hann jag även med att färga min kära mammas hår på hårfin. Det blev grymt snygg , jag börjar bli ett riktigt proffs på det där ;)
Men nu ligger jag iallafall hemma i min säng och kolla på two and a half men och dricker tee. Ska snart sova också för det är ju en dag imorgon också! :)
Puss och kram på er!



Kommentarer
Postat av: Karolina och Olivia

God eftermiddag! Vi är två tokiga tjejer, som alltid har något mer eller mindre galet på gång. Kolla gärna in bloggen, vi kan nästan lova att du lämnar den med ett leende. Hoppas din dag blir/har varit grym!

2011-08-16 @ 17:00:18
URL: http://KarolinaOlivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0