Finally home!

Nu är jag äntligen hemma från en lång dag på Gekås :) Jag hittade inte jätte mycket och mamma sa att jag inte fick köpa så mycket bara för att jag fyller snart ;P haha men här kommer lite bilder på vad jag har köpt :)



En jeans skorta :P Mycket snyggare när den sitter på ser jag nu :P hehe



Hahah , hittade en mössa som jag var tvungen att köpa , det står SERIÖST!! på :P



Lite trosor och stumper :P



Sedan hittade jag en mysig kofta som är hur skön som helst, kanske inte
det snyggaste klädesplagget jag har men grymt skön!



Hittade en väska också, min har börjat lossna lite i fästet så var helt enkelt TVUNGEN att köpa en ny :P


En tubhalsduk och lite frisörgrejer och reseptbok och lite småskit :P



Sen var det nog inte så mycket mer jag hittade. bara småsaker.. Men nu ska jag gå ner och ta något gott och äta. Hör kanske av mig lite senare , Puss so long! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

haha eller hur, känner dock ingen millan x)

2011-02-09 @ 21:04:04
URL: http://baananflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0