Tre-saker-testet


Tre saker jag inte förstår mig på:
Bilar , wow och Engelska

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
färrkontroll, smycken och toffs

Tre saker jag gör just nu:
ligger i sängen, kollar på tvi och lyssnar på musik :P

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Hoppa fallskärm, Klippa av mig håret och Träffa min Pappa.

Tre saker jag kan:
Festa :) , Laga mat och Klippa :P

Tre saker jag inte kan:
spela fotboll, hoppa höjdhopp och stå på händer  

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Låtarna: So do you- Hoffmaestro , Like a prayer- Jay Smith och
Breaking out, breaking down - Bullet for my valentine!

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Dansa , sjunga och konsentrera mig :)

Tre favoriträtter:
Pizza , pommes bearnässås och kött, Tacopaj



Hittade testet på någon sida, var helt enkelt tvungen :) Enjoy!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0