today is wednesday

Hej hej!
Idag har jag haft fullt upp, så egentligen har jag inte ens tid att blogga men det måste jag ju göra :D
Dagen började med förhöret hos polisen som gick oväntat bra! Jag var nog bara nervös i onödan.. Sedan gick jag en sväng på stan med mamma , jag behövde lite smink och tights men det slutade med lite mer en så :) Har faktiskt köpt en grymt skön tröja som jag redan älskar :)





Grymt dåliga bilder pga att jag inte har ngn kamera för tillfället.
Därför får det bli cambilder istället:) Fast vem älskar inte cam bilder? :)

Idag har jag även hunnit övningsköra en timma och det gick också jätte
bra så nu ska jag gå ut och gå med min kära mamma :)

Ha deet bra så hörs vi! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0