IGÅR

Kvällen var ju inte direkt lyckad igår. En fjortis som var överkåt, otrevlig och ful (haha) förstörde typ hela kvällen iaf för mig. Men det löste sig tillslut. Äckel -.- Aja tänker inte tänka mer på det. Får låta henne vara efterbliven det är inte mitt problem.
Idag vaknade jag och mådde faktiskt hyffsat bra, ingen bakfylla här inte. brabra!
Men klockan halv två idag hämtade Marklund mig och Ida så åkte vi till donken och till mariebo och lite över allt. Det var mysigt och även trevligt! Det gjorde mig på ännu bättre humör också :) hihi
Nu tänkte jag dra ut och springa lite. Se vad jag har att ge egentligen . typ inget. Men behöver rensa tankarna lite.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0