UPPDATERING!

Hatar den överskriften, för det betyder att jag har bloggat dåligt. aja
Sa ju här om dagen att jag inte ska sova hemma. Det blev inte riktigt så. Jag sov hemma och personen jag skulle sova hos sov hos mig istället :) <3
Igår då.. Ehmm.. När vi vaknade åkte vi nästan direkt till stan , han skulle ju träna och jag skulle till Lina. För senare på kvällen skulle vi på grillfest. Det var hur kul som helst och jag lärde mig känna as mycket nya människor! Trevlig var det! Och gott med för den delen. Men sedan hände det några tragiska grejer igår med. Men det tänker jag inte skriva här, för personligt och bara dom närmsta som får veta.
Men idag kom jag hem vid ett ungefär och nu har jag duschat och håller på att göra mig i ordning.
Fick ett sms av posten igår med att mitt paket från nelly har kommit! Woho! så ska väl hämta ut det sen och lite senare på schemat blire fest med bästaste Ida! :) 
Har tyvär ingen bild på snyggingen men kolla in på hennes blogg här!

Puss sålänge! :)


Kommentarer
Postat av: snyggaste petra

hämta mitt paket me då!!! :O

2011-07-30 @ 15:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0