Uppdatering!

Igår : var det utgån som gällde. Jag och Emma började kvällen lite smått med grillning och några glas vitt :) det var väldigt nice och det fortsatte det att vara resten av kvällen också. Vet inte hur många nya ansikten jag lärde känna igår men det var många iallfall, träffade även några gammla kompisar som jag inte sätt på ett tag! 
Först bar et av till bongobar sen 8-glas och sen amour och självklart centrum sist :) Dock åkte jag hem relativt tidigt för hade typ migrän. Inget som är så bra att ha när man är på centrum. För det är det ju ös hela tiden! Men det var trevligt så länge det varade och det tackar vi för! :) <3

Idag: Nu tänkte jag hoppa in i duschen och frescha till mig lite så får vi se vad kvällen har att erbjuda.
Pease out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0