Jag, Emma, Kenny och Paulina

Godmorgon på er!
Nu har jag äntligen vaknat!
Som ni vet så följde jag med min syster till Emelie igår som skulle sy fast löshår på henne.
Det blev verkligen jättesnyggt. Är väldigt sugen på att göra det själv med.
Fick ingen bra förebild men här är en efterbild iallafall


Grymt snyggt, och lite själv lockigt på det med !

Aja sen efter det, åkte jag hem snabbt och bytte om för planen va att i med att det var så fint väder på kvällen så skulle vi sätta oss på piren ( jag , Emma , Kenny och Paulina ) och ta ett glas.
Men först skulle jag träffa Robin ( Sale ) , har inte träffat han på hur länge som helst. Det var nog snö på marken sist. så det var mycket trevligt Fast långhårig hade han blivit! haha! 
Men jag hann tyvärr bara träffa grabben en snabbis för jag skulle ju träffa dom andra sen, fast i och för sig var det minst lika trevligt på piren också.

Bild på Kenny och Pau och en ny cider som jag och Emma vågade testa på

 


Ganska god faktiskt, fast lite för sur för min smak. Men snygg färg
iallafall eller vad tycker ni? Kiss troja den hette, finns nog bara på saltkråkan.

Men nu är jag ju hemma igen , ligger i sängen och latar mig.  Funderar på om man ska ta och gå upp någon gång.. låter jobbigt men magen måste ju fyllas med något mumsigt!

so long bitches!
Ha en underbar dag :D


Kommentarer
Postat av: David

Tack detsamma söt :)

2011-07-07 @ 15:20:25
URL: http://sollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0