Dags att slå sig ner

Blev inget besök hos läkaren. Jag gillar inte direkt att gå dit så jag ringde istället till min moster och pratade lite med henne för hon har varit undersköterska så hon vet lite om sånt och hon sa att det troligtvis inte var någon fara så det slapp jag Weeiii! :D

Nu ska jag sätta mig ner, sätta på bra musik och konsentrera mig enbart på bilderna från cypern. Äta lite godis också kanske. Mamma kom hem med en påse innan. Asgoda är dom! Något ni måste prova tycker jag! :)





Daim ROCKS, bitar av daim, krispiga cornflakes och len mjölkchoklad.

Kommentarer
Postat av: piiiko

ååh hihihihi

2011-06-22 @ 19:25:41
URL: http://idaenglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0