Hemma igen

Igår blev det ett snabbt beslut kring halv elva någon gång. Jag bestämde mig för att åka till min bror. Så när jag kom dit satte vi oss och pratade lite jag mikkan(brors flickvän) och Lina ( en kompis) och sedan kom mikkans kompis på besök från göteborg. Det hade ju inte jag någon aning om men det visade sig att det var hennes barndomskompis som skulle komma. Och guuud så snygg han var! Det var verkligen inte väntat att man skulle få lite ögongodis sådär på kvällen! men men , det var trevligt.
Nu är jag dock hemma, ligger i sängen och tycker synd om mig själv.. Ska nog läsa den där tidningen som mamma köpte till mig igår. Vecko revyn, man fick ett läppglans till!! WOHOOO :) haha

äta lite frukost med kanske? lyxa till det lite med ägg och bacon och såå :) muumms <3

´Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0