Sounds like a very good plan

Dåliga bloggaren uppdaterar lite här igen.
Idag har varit en bra dag, först jobbat till 4 sen varit en stund med Jessica och Pontus och sen han jag även med en sväng på a6 med mamma!
Imorgon är det fredag och jag är sugen på att göra jätte mycket imorgon.
Sola, Bada, Shoppa, Bio, Krogen, Hemmafest, mysig hemmakväll, åka brort någonstans. Inte en aning om vad jag ska göra dock. Sola kan jag nog utesluta. Ska ju regna imorgon.. Men shoppa kanske, Om jag går upp ganska tidigt så kan jag ju faktiskt åka till a6 och va där när det öppnar typ. Hmmm, sounds like a very good plan.
Men måste kolla om Petra är sugen på att följa med.
Och juste! Har nog en resa planerad framöver, måste bara fixa någon som vill följa med mig.
Någon frivillig? Dock tänker jag inte avslöja var.. (a)



Thailand kanske?



Eller Egypten? vad tror ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0