Vårdcentralen

Mår lite bättre idag, dock har jag ont i lungorna istället för halsen. Men det är inte därför jag ska till vårdcentralen. utan jag stukade min hand för typ en och en halv månad sen kanske och det har aldrig blivit bra. Har typ ont i fingrarna till och från. Så ska snart ner dit och kolla så att det inte är något allvarligt. Uppdatering om det kommer väl lite senare.
En läsare frågade mig igår om min resa, hon tyckte att det var dags att lägga upp lite bilder osv. Känner att det har kommit lite vid sidan av så får nog ta och sätta mig med det i eftermiddag sen :)

Nu ska jag fräsha till mig lite och sedan dra mig mot vårdcentralen. Ha det bra sålänge! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0