Hemma från götet!

Haft en grymt rolig dag med gymma tjejer! Fanns inget som var tråkigt med denna resan! Hittade lite kul varor plus att jag lärde mig mycket! :D
Bilder från studiebesöket på GRAZETTE OF SWEDEN i göteborg!



Jag och Frida börjar självklart resan med en go kopp te!



Medans andra tar en tupplur.


Efter två timmars resa fick vi gå på en snabb rundtur i huset!


Vi var helt enkelt tvungna att spring in på toan och ta en egopic!


Sedan var det dags för lite Goodie-bags :D


Otroligt ful bild men vafan, vi var överlyckliga för det vi fick :D


Sedan var det dags för shopping! vi var galna!


Gunilla visade några bra tips inför gesällen :)


grymt snygg frisyr som hon gjorde


En till :)



Sedan var det dags att åka hem :) jag och Ida på bilden !


Dom här fem godingarna fick följa med mig hem. Det är et bra mouss, miracelspray,
värmeskydd, hårinpackning och wax :D



Avslutar inlägget med dagens dresscode! :D

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0