kväll kväll kväll kväll

Nu är jag äntligen hemma från en kväll med Jessica, fy vad kallt det var. Vi var och hälsade på linus sen åkte vi och åt tårta hos Simon som fyllde år :) Faktiskt en väldigt lyckad dag!

Imorgon bär det av till götet med hela frisörklassen! Kommer bli askul! Vi ska gå på Grazette, det är ett hårproduktsföretag som vi ska vara på studiebesök hos. Dom har grymt bra produkter och vi får handla massa för bara 50 kr / styck. Så jag tänkte köpa på mig ett lager.
Jag tänkte ta lite bilder imorgon så dom kommer nog upp på bloggen imorgon eller på onsdag :)
Nu ska jag kolla på bigbrother, puss och natti!


Bild på mig och Frida från innan idag när vi satt i solen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0