mina närmsta och mest betydda vänner! <3

Jag har otoligt mycket fina människor runt omkring mig men jag tänkte skriva lite om dom som verkligen är mina närmsta!



Emma "Pemmsi" Gustavsson
Min älskade Pemma! Jag vet ingen som är så fin som hon, jag kan verkligen
se oss tillsammans i framtiden, sitter på en parkbänk tillsammans på
ålderdomshemmet och försöker komma ihåg! Vi har känt varandra ett tag
och vi har många minnen kvar att uppleva som vi sedan kan se tillbaka till!
<3 loveu!



Sanna "Banan" Svensson
Min kära syster yster! Det är som alla säger, vi är inte lika för fem öre!
Men fy vad jag älskar att umgås med dig. Det händer inte så ofta.
Men med dig kan man bara sitta och skratta i flera timmar.. Fast det slinker
ju in några cigg där i mellan! :) Älskar dig syster!



Frida "alltid" Hermansson!
Det finns nog inte en ända människa på jorden som är som hon. Galen,
oseriös, rolig, hysterisk, jobbig, störd, underbar, snäll poch allt vad man nu
kan tänka sig. Dom dagarna som man är som mest nere det är då hon kommer
och får stämningen på topp dirr!! Haha , Man har alltid lika kul med henne! LU!



Ida "Piko" Englund
Min själsfrende, vet INTE hur det stavas, men vi är så frymt lika! Vi älskar
allt som är ärtbart och det får också gärna vara sött! Att festa med henne är
livet! Har aldrig träffat någon som jag kommer så här bra överens med!
Älskar dig bejb!!! ihihihih! Puss



Jessica "Pessi" Appelberg
Hittade tyvär ingen bild på oss tillsammans, det betyder helt enkelt att vi måste ta en! hihi.
 Hon är nog den av mina kompisar som jag litar på mest, hon vet nog mer om mitt liv en
någon annan! Pessi du är bäst! älskar dig gummsi nerdwell! <3


Som sagt så har jag många älskvärda kompisar men jag kan ju inte skriva om alla för det är alltid någon man glömmer. Lina, Petra, Ellen, Emmelie, Emelie, Jonna och självklart hela min klass och min familj! Alla ni betyder så underbart mycket för mig ! Puss på er alla!




Kommentarer
Postat av: Emma

Gulle :) du är fin.

ja du, vårt liv tsm har bara börjat ;) än finns det mycket kvar att uppleva, flytta ihop kanske? haha.



älskar dig gumman <3

2011-03-07 @ 21:49:54
URL: http://baananflugan.blogg.se/
Postat av: piko <3

Du & jag baby, vårat liv rockar haha väntar bara tills jag fyller 18 faaan va kul vi kommer ha på krogen!!!!!

2011-03-08 @ 19:15:27
URL: http://idaenglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0