d u k t i g c h e y

Gick upp astidigt i morse, inte alls likt mig.
Jag gick upp, tvättade mig i ansiktet tog en macka och gick och la mig o somnade självklart om!
Så onödigt av mig! Så försov mig en lite stund där ja.
Idag i skolan har vi gjort balfrisyrer hela dagen, det har varit kul men kämpigt. Har även fått en kund som jag och Emma ska hjälpas åt att göra en snygg balfrisyr på. Louise heter hon och jag känner henne sen innan så det känns bra. Men idag var det Emma och Frida som gjorde mitt hår. Resultatet blev grymt snyggt men har släppt ner det nu, här är en bild på det när jag har släppt ner det.


Ni ser ju hur mycket volym det är, kommer nog ta tid att borsta ut det..
Men snyggt är det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0