minnen!

åhh, sitter och kollar på bilder på datorn! minnen är ju bara förnamnet!
Ta en titt!

Härlig bild, hösten 2010

Uppgift på idotten i skolan, Välj en låt och gör en koegrafi. Resultatet!

Jessica, jag och ida på JB ljungarum, Vi gjorde våra underbara tiaror? ;)

När jag och Emma letade runt som galningar efter Halloweenoutfit!

Så här snygga blev vi på Halloween! klockrenbild btw <3

helt sminkfria en härlig vinterförmiddag!

Jag, min syster och våra dåvarande pojkvänner var i Gislaved typ och åkte skidor! :D

En spadag i salongen med tjejorna!

En dag med ida på a6, hon hittade ett par brillor som hon var riktigt nöjd med! :)

På väg till Jens 20års fest! Han fick en riktigt snygg brud av oss!

aa, behöver nog inte ens skriva något igentligen

Studiebesök på Grazette of Sweden , god pastasallad?

ca en månad sedan, det var då solen började titta fram! Härliga tjejor!

Min och Emelies goda cesarsallad! kyckling fyfaan!

Snygga brudaar!

Idotten i skolan, Frisluftliv. Vi är så duktiga på att tända en brasa!

Jag och Ida när vi var ute och tog lite bilder :)

Nu var det slut på min kära bildbomb! ha en uuunderbar dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0