söndag igen

Vaknade och kollade på min mobil (som vanligt) och fick se ett sms från tandregleringen , jag ska vara där imorgon klockan 8:20 och då är det alltså näst sista gången jag går dit. För den 7 juni har dom bestämt att dom ska ta bort min tandställning! Weei, hade inte tänkt på det men i morse kom jag på det och blev överlycklig!
Igår hade jag grymt kul faktiskt, och jag hoppas att dom andra på den festen hade lika kul! :) men vi typ 11 tiden så bestämde jag och jessica att vi skulle ta och börja dricka, vi blev så sugna för alla andra drack ju. Men som sagt det var en rolig kväll igår som jag gärna skulle vilja göra om!
Nu borde jag gå ner och äta ngt, eller ut och springa kanske! måste tänka lite på den saken !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0