sunshine!



Igår blev det en mycket trevlig kväll! Jag Jessica Sofie och Christoffer åkte lite bil och lite fyrhjuling sen var vi på lite race i stan och så. Det var mycket trevligt men dock väldigt kallt! Men vi överlevde iallafall dommedagen!

Jag vaknade ganska sent idag , runt halv ett men nu har jag ätit en god frukost och snart ska jag ut och lägga mig på altanen igen. Sedan blir det nog att övningsköra en sväng, måste klara körkortet snart ju !
Men nu ska jag gå ut och lägga mig i solen vilket jag tycker att ni också ska göra ! Ha det bra och drick mycket vatten , Puss!





Alltså , huset där borta det är inte där jag bor.. Det är vårat typ uthus eller vad man kan kalla det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0