MIN MAMMA ÄR SNEL

Som sagt så var det shopping med mamma som stod på schemat idag. Har hittat hur mycket som helst! Och min mamma som är så generös lät mig köpa det mesta. Orkar inte ta kort så skriver väl iaf vad jag har köpt.. om jag kommer ihåg..
Två par jeans(svarta & blåa), Tre toppar (svart/brunt transparant, vitt linne med tryck, vanligt oversize linne svart!), Stor kofta, Ponsho(stavning!?), två tights, halsduk, vantar, Hårfärg, Solpuder, långarmad t-shirt, Ögonskugga, rough (stavning!?) och vad var det mer.... Juste! Halsband också :)
glömde säkert ngt men vafan. Ni lär ju se allt på bloggen tillslut.
Bilder från kassarna i bilen och från lunchen med mami<3



<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

poncho, rouge.

2011-09-14 @ 08:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0