BIG BROTHER - ÅRETS DELTAGARE

Jag kan förstå dom som är runt 20 år gamla som söker till bigbrother, det skulle jag också vilja göra.
Skulle vara så himla kul att helt plötslig få börja umgås med sådana som man absolut inte kände!
Dock kanske det inte skulle vara så kul att gå på toa och duscha och sånt i tv. Men ändå ! så jävla häftigt! Sån upplevelse skulle det vara.
Men om jag skulle vara med så måste jag gå ut skolan först och sedan bli helt klar med min utbildning och då är jag redan för gammal tycker jag! Så jag lämnar min plats till någon annan ist :P hah
Ne.. Men jag förstår faktiskt inte varför t.ex. en tvåbarnsmamma på 29 år ska vara med i det programmet.. Jag förstår inte heller killen som är arbetssökande och nästan 40 år gammal. Herregud säger jag bara! men men deras val , får väl se hur det här kommer bli!
här är deltagarna!
Petronella Persson är en 23-åring med stort intresse för djur och natur.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
PETRONELLA- STORT INTRESSE FÖR DJUR & NATUR  (23ÅR)
Marcel Söderqvist är en 23-årig träslöjdslärare från Sundbyberg. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
MARCEL - TRÄSLÖJDSLÄRARE (23ÅR)
Kija Habibzadeh är en 30-årig undersköterska och gogodansare från Malmö. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
KIJA- UNDERSKÖTERSKA  (30ÅR)
Hanna Rosenberg är en 22-årig dansant söderböna.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
HANNA- DANSANT SÖDERBÖNA  (22ÅR)
Nadia Lindén är 30 år, från Hudiksvall och studerar till socionom.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
NADIA- STUDERAR TILL SOCIONOM (30ÅR)
Jessica Rasmussen är en berest skåning på 36 år.  Foto: Daniel Ohlssonn/TV11
JESSICA- BEREST SKÅNING  (36ÅR)
Säljaren Sipan Cakir är 23 år och från Örebro.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
SIPAN - KOMMER FRÅN ÖREBRO (23ÅR)
Hanna Johansson är en 29-årig tvåbarnsmamma från Värmland.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
HANNA- TVÅBARNSMAMMA   (29ÅR)
Tenny Engdal är 36 år, från Ekeby och arbetssökande. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
TENNY- ARBETSSÖKANDE (36ÅR)
Hanna Widerstedt är en 20-årig kontroversiell bloggare från Vallentuna.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
HANNA - BLOGGARE  (20ÅR)
Amandus Allstadius är en 22-årig brandvakt från Gnesta.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
AMANDUS - BRANDVAKT  (22ÅR)
Annica Englund är 21 år och från Östersund.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
ANNICA - KOMMER IFRÅN ÖRESUND  (21ÅR)
Jimmy Österling är en 32-årig bartender från Höllviken. Foto: Daniel Ohlsson/TV11
JIMMY - BARTENDER  (32ÅR)
Entreprenören Camilla Jacobsen gör entré i Big Brother Foto: TV11
CAMILLA - ENTREPRENÖR
Lars Bergström, 33 år, från Umeå Foto: TV11
LARS- UMEÅ   (33ÅR)
Livsnjutaren Juliana Ssempala, 23 år. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
JULIANA - LIVSNJUTARE      (23ÅR)

Kommentarer
Postat av: Hannah

det är ju de sista 7 som känns lite mer typiska för BB, inte de andra. Sen är det ju flera som vill ta livet av sig efter det där programmet. sinnes..

2012-02-18 @ 17:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0