RICINOLJA

ni har säkert alla hört talas om oljan som får håret att växa?
jag har varit emot detta ända fram tills nu. jag tror det är för att jag faktiskt inte har tagit mig tid att läsa om det innan. Men alla tjejer som har testat det verkar nöjda och har bra bilder som visa att det faktiskt funkar. De som säger att man får finnar och mjäll och allt var det nu var har ju inte ens bildbevis på det, vad jag kan se iaf. De ända förklaringen de har är ju att det är laxeringsmedel/tarmränsningsolja typ. Och att det inte är till för håret, haha!




Här är för och efterbil från en tjej som testade det i bara en månad.
Jag tycker att det ser alldeles utmärkt ut!

Får se om jag faktiskt ger oljan en chans, får man finnar så får man väl helt enkelt bara sluta med det?
enklare en så är det inte ju!

Eller vad tycker ni kära läsare??? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0