Msn?

Hej. mitt hatobjekt nu mera är msn. Fy fan vad tråkigt. Har inte varit inne på msn på ett jävla tag men nu fick jag för mig att ladda ner det och ge det en chans IGEN. Men ne,. fyfan Hatar ljudet och aa. ALLT :P

Annars har min dag varit bra och pinsam och lat :P
I skolan var allt bra förutom att jag och frida var lite pinsamma. Alla elever var i idrottshallen idag på julavslutningen. Och så höll rektorn et tal så efter att allt var slut och så, så apploderade alla elever. och jag och Frida trodde att alla skulle ställa sig upp , men det visade sig att det var bara vi som stod upp och klappade händerna. sjukt pinsamt.

Men nu till något seriösare. JAG HAR JUL-LOV! hihi. Det är 3 dagar kvar till julafton och en och en halv vecka kvar till nyår. Jag längtar så in i helvete :) as sugen på att festa. Men det får vänta. måste spara in på mina utgifter bara. Låter tråkigt men sant.. :/

En bild på mig och lilla danne skulle väl inte sitta fel ? Elleeerr?
'




Jag tror vi skyller på alkoholen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0