en sen söndag morgon

Äntligen har jag vaknat. Det blev lite sent igår eller det har ju blivit sent hela veckan :) Men detta har varit en asrolig vecka! Har mest varit med Emelie och festat också vidare. Men en liten sammanfattning av veckan vore kanske bra? 

jag börjar med onsdag , och då var jag ute med Emelie efter det så gick jag och träffade några kompisar och sen åkte jag hem :) på torsdagen var det också utgång men det slutade med efterfest på Centrum bar! Och skjutsen hem fixade självklart Leffe! På Fredagen var det också utgång, inget speciellt egentligen, bara som en vanlig fredag :P Men men , det är alltid trevligt med en utgång! Vi stod på gästlistan alla dagarna och vakten älskar oss nu mera! I Lördags ( igår ) Åkte jag Mustang i stan med Jimmie, Viktor och Jessica. Det var faktiskt riktigt roligt. Först åkte vi till elmia och kollade på en bilshow och sedan åkte vi runt och träffade bl.a. Sebbe, Kim, Emil, Robin, Henke med flera! Det roligaste på hela kvällen var när jag robin och jessica satt och asgarvade åt Enormus gigantus assus! Hahah , det är nog bara vi som förstår det!

Det var en kort, eller lång sammanfattning av mitt påsklov!  och bilder kommer senare.
Hur har erat påsklov varit ? har ni också varit i jönköping och kollat på bilar kanske?

Ha det bra , nu ska jag äta frukost! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0