soligt väder!

Nu är jag hemma igen , solen skiner starkt så jag tänkte passa på att gå ut och spring lite :) Känner att jag har blivit väldigt duktig som till och med springer på helgerna. Vad har hänt? :o

Igår var det Centrum som gällde! Det var länge sedan jag hade så roligt. Jag och Emelie fixde oss hemma hos henne och sedan drog vi till amor och förfestade lite. Sen när vi var inne på centrum så dansade vi häcken av oss! Det var värkligen en lyckad kväll. Stod ca 1 meter ifrån Gunter helatiden när vi dansade. Tog massa kort och filmade även lite. Det kommer nog upp lite bilder från helgen imorgon! :)

Men nu är det dags att byta om till joggingkläderna!
So long bitches! You touch my tralala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0