duschen nästa ;)

Har verkligen inte mått alls bra idag, men nu börjar jag må bättre tror att det har med att göra att jag ska till ullared på onsdag! :) längtar verkligen, känner att jag behöver köpa lite underkläder med mera :) Sedan har jag och mamma varit inne på vings hemsida och kollat på resor till Cypern idag. Så imorgon ska vi till resegrejen och beställa resa! Kommer bli så jävla häärligt! Vi åker nog den 10 juni och är borta en vecka! Behöver verkligen åka bort ett tag och vara för mig själv!

Men nu tillbaka till nutid! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan slänga mig i soffan och sätta på en riktigt bra film :) Hörs senare gott folk! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0