-Cypern resan-

Planet gick klockan 7 på morgonen fårn Landvetter i göteborg. Jag var väldigt nervös. Trots att jag har åkt flygplan många gånger.
Men resan gick bra och vi landade på Cypern i Larnaca runt halv 1.  Så fort vi fick våra väskor åkte vi till Hotellet och åt lite. Sedan rusade vi ut i solen och solade lite.
Dagarna gick väldigt fort. På morgonen gick vi upp vid 9 tiden och gick till frukostbuffén. Där fanns verkligen allt man kunde tänka sig. Hur mycket frukt som helst, massvis med pålägg, pannkakor, olika bröd och olika juice smaker. Det var den godaste frukosten jag någonsin ätit! tog tyvärr inga kort på det.
Sen efter frukosten gick vi direkt till poolen eller havet och la oss och solade. Det var runt 30 grader varmt hela dagarna. Så man orkade inte göra så mycket. Men vi snorklade en hel del och hittade massa roliga fiskar på botten.
Efter att ha solat en hel förmiddag gick vi och åt lite middag och sedan gjorde man sig i ordning för kvällen. Duschade och lite så. Sen han man med en cider eller två och sedan var det dags att gå ut och äta på resturang igen.  Det var ungefär vad dagarna gick ut på men några dagar gick vi ju in till aya napa och handlade lite. Besökte även ett gammalt kloster.
På kvällarna satt jag, Joachim och Dennis vid baren och kollade på shower.
Jag brände mig inte så mycket under denna resan och det är jag ju glad över. Men tycker inte att jag är så brun. Kunde ju varit lite brunare faktiskt.

bilder från resan var det ju också!


Fyra små blekfisar på landvetter , haha hjälp va bleka vi var..

såhär såg området ut där vi bodde. Saknar det <3

Första dagen vid havet. Var nog i vattnet nästan helatiden. Jag, Joachim och Dennis är i mitten typ

En ego-bild sitter ju aldrig fel mitt på stranden!

Haha, aa ingen komentar! :o

Mamma och Peter <3

Jag och mamma var duktiga och var med på vattengympa ! :D

Asgod sallad! vad hungrig jag blev nu.. åhh -.-

En dag i aya napa, vid klostret.

Jag och mamma på någon mur där inne

En eramitkräfta ( inte en susning om hur det stavas) Men när vi snorklade i havet
så hittade jag den . Jätte läskig!!

Ser ut som en liten flicka. Men det är en kväll precis innan vi ska gå
ut och äta på en resturang som heter fino. Supergott!

Oxfilé och pommes från Fino resturant.

Sista bilden. Lika nervös på hemresan också. Ush men det gick ju bra iallafall.
Hoppas att ni är nöjda med alla bilder som jag la upp. Ush . det tog sin lilla
tid. Men kolla och njut. haha puss på deet! <3



Kommentarer
Postat av: piiiiko

du är såååååååååååååååå fin! <3

2011-06-22 @ 19:26:42
URL: http://idaenglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0