Danmark

Har precis varit ute med grabbarna och Jessica. Vi har varit på kfum typ hela kvällen åkt/kollat på skateboardåkning. Det var mycket trevligt, och som ett avslut på kvällen blev det donken! Mumsigt var det kan jag lova!

Imorgon där emot ska Mamma och "Pappa" till danmark. Jag får följa med om jag vill men vet inte om jag vill. Väldigt jobbigt beslut. Det är ju en bit bort så jag kan ju inte bara ångra mig sådär och säga att jag vill åka hem. 
Fast o andra sidan så har jag aldrig varit i danmark och sedan behöver jag kläder vilket mamma sa att jag skulle få handla där. Det får nog helt enkelt bli en tur ner dit.
Aja , då vet ni iallafall vart jag är om ni inte får tag på mig. Dags att sova nu då, puss på er sålänge och ha en trevlig dag imorgon i värmen, drick mycket vatten!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0