Skor!

Godmorgon! Eller god eftermiddag får jag nog trots allt säga. Får bli ett ganska sent morgon-inlägg men har haft annat för mig på förmiddagen.
Hade en grymt trevlig kväll igår iallafall, hoppas att ni andra hade det också! Träffade alla möjliga olika människor igår och inte en ända som var dum/bråkig. Älskar det här, att mitt liv har börjat gå framåt igen så man slipper allt bråk!
Men idag är en ny dag, tänkte börjat dagen med att gå in på Nelly och beställa skor men när jag tryckte på beställ knappen så hängde sig hela datorn så jag fick starta om skiten. Men så testade jag igen och då hände samma sak en gång till och sen testade jag en sista gång men det funkar ju inte!! Blir så frustrerad när det inte funkar, jag vill ju ha dom skorna! bajs...

Aja så nu sitter jag och lyssnar/tittar på MTV och surar lite smått.
fast lite glad är jag för får besök lite senare, ni kan säkert gissa vem för det borde ni har förstått vi det här läget.




min morgon-outfit, snygg tjej va?? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0