Hiss och diss!

Jag var helt enkelt tvungen att hissa och dissa!
Idag har jag hämtat ut mina linser och provat dom. Dem kostade 230:- och nu när jag testar dom så går det verkligen inte att få in dom. Och säg inte att jag gör på fel sätt för jag vet att jag gör på rätt sätt. Har haft linser innan och har kollat på internet hur man gör och frågat mamma som har haft linser i 3 år. Jag har verkligen försökt allt.
Dom är så tunna och mjuka så dom håller inte ens uppe på fingret Och sedan när jag lyckades få in linsen i ögat en gång så när jag blinkade så trycktes den ihop till en klump.. Ne från den sidan ska jag aldrig mer beställa. fy!

DISS




http://www.fargadelinser.com/

HISS

Där emot så gjorde jag värsta fyndet. Godaste teet jag har druckit på länge. Muuuums. Jag älskar det. Det är något ni verkligen måste prova om ni gillar te :)<3


Kommentarer
Postat av: Petra is the shiit

Det är bara att hålla på Elin!

det tar ett tag innan man får in taktiken :p

2011-03-15 @ 18:15:49
Postat av: Petra is the shiit

Det är bara att hålla på Elin!

det tar ett tag innan man får in taktiken :p

2011-03-15 @ 18:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0