Okej

Började skolan klockan 8 och slutade halv 10 , kändes verkligen så värt att gå till skolan idag.. Men men ,
Sedan efter det åkte jag hem till frida och drack lite te och lyssnade på musik och aa vi gjorde nog inte så mycket mer.. Sen har jag bara varit jätte duktig! Jag har varit på körskolan och sen har jag skrivit klart två uppsatser! Jag har tillochmed hunnit kolla på två avsnitt av Storebror, ASBRA! Applåder till mig ! :D

Just nu sitter jag och funderar på om man ska duscha ikväll eller om jag ska orkar gå upp och göra det på morgonen imorgon. Hmm , svårt beslut eller vad säger ni? :P

Det var mitt sista inlägg för idag, vi hör helt enkelt imorgon , PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0