skola, träning, lunch och plugg!

Idag hade vi salongen och fick ta med valfri kund dit. Som ni vet valde jag min kära mamma :) Det blev jätte snyggt och hon var hur nöjd som helst! efter en bra dag i skolan så åkte jag och tränade med Emma och sedan blev det en snabb-lunch med henne och hennes pappa. Jag känner att det var alldeless för längesedan som vi umgicks på det sättet. Det blev många skratt idag!

Nu sitter jag hemma och har precis finslipat Min, jessicas och idas uppsats. Alltså vi fick i uppgift att skriva värsta uppsatsen i hantverksorientering. As jobbigt. Men nu är den äntligen färdig och dags att lämna in!

Glömde också berätta att igår hämtade jag ut ett paket på posten fullt med piercingar som jag hade beställt! Det gillar vi vääldigt mycket :) Ska nog gå och byta en nu bara för det. Men först förtjänar jag något riktigt gott för att jag har varit så duktig idag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0