uppdatering!

Igår trodde jag att det skulle bli en hemma kväll för min del, men så blev det verkligen inte.
Igår åkte jag till habo med lina och Elina. Vi hade en mycket trevlig kväll med killarna hemma hos Stefan! När det var som mest folk så kände jag att det var dags att åka hem så jag var hemma redan vi halv 1 inatt. Kändes bra att lägga sig så tidigt :)
Idag har jag hunnit med ganska mycket. Har övningskört, lagat mat, solat och tränat!
Har verkligen haft kul i helgen, hoppas det blir lika kul nästa helg också.
Men imorgon är det ny vecka och nya möjligheter. Pengar på torsdag också! Häärlig vecka!



Här ser man lite bättre hur mitt hår blev! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0