Nationellaprov

Nationella provet gick faktiskt hyffsat bra tror jag, lite stavfel och så men jag fick ihop en text iallafall! Efter skolan drog jag och Jessica och åt på Jensens Bofhouse, det var jätte gott! Sen gick vi på stan en sväng och kollade lite på skor och smink och anna skit som man kan hitta tills Jessica började jobba. För då åkte jag och träffade Emelie en stund! saknat henne nu domma dagarna juu :) hehhe
Men imorgon är det vårruset som gäller, börjar klockan halv 7, kom inte dit och kolla för jag kommer vara helt död! Jag ska springa med Ida och det är ca 5km långt. Hahah" Hela våran klass ska springa och jag och ida kommer ju lätt komma sist! Men sen när det är gjort kommer jag iallfall känna mig jätte duktig :)




Romantiskt värre! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0