överskrift

Alltså i varje inlägg har jag jättesvårt att komma på någon överskrift till inlägget. Jätte klurigt, det är typ det som tar sådan tid! Men nu till något viktigare!
Vad ska jag gjorde igår och vad jag ska göra idag?
Igår sov jag hos Emelie, vi cyklade runt i halva stan och hade jätte kul! Cyklade även till vättern och träffade bla. Johan, Fredrik, Victor och Jessica :D Jag emelie johan och Fredrik satt på en filt och snackade lite skit och sedan cyklade vi hem och somnade så sött!
Idag, Just nu är jag i skolan , JAG KOM I TID, och har svenska :) Efter skolan ska jag åka buss med min kära buss-kompis Johan Rogvall :D Sedan ska jag hem, träna, äta, duscha och sedan till körskolan och efter det blir det att grilla vid vättern med alldeles för goa människor! <3
Ha det bra sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0