uppdatering

Alltså jag bloggade visst bara en gång igår. Men Jag hade mycket att göra skyller jag på. Plus att han var här :)
Men får helt enkelt uppdatera lite om gårdagen då :)

Jag hade lite sovmorgon igår men när jag kom till skolan så skulle vi göra nationellaprov i matte. Det gick nog bra men det var många långa och jobbiga uppgifter som jag inte gjorde för att jag inte orkade. Grymt dåligt av mig egentligen men var jätte trött igår. Sen efter skolan så drog jag hem med han, Han skulle träna så jag fixade maten och lite och sedan la vi oss och kollade på sex and the city! Jag somnade, haha! Fast det gör jag typ jämt så det gjorde nog inget.
Och sen idag, på morgonen gick jag upp klockan 7 för att göra frukost på sängen, som jag alltid gör numera. Och jag är faktiskt ledig idag så det var väldigt snällt av mig. Så nu sitter jag här och har precis vaknat igen efter min skönhetssömn och planerar min dag lite :P får se vad den har att erbjuda men först ska jag hoppa in i duschen!
Ciao och Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0