IGÅR OCH IDAG

Igår var det ullared som gällde! hittade en massa grejer som vanligt och det mesta var ju skit! Haha, men allt kommer jag ju troligtvis använda. Senare på kvällen igår så var det maskeradfest! Jag var utklädd till katt ( bilder kommer senare ) Det var riktigt kul faktiskt! Träffade massa nya människor! Men vi stannade inte så sent för min bror och hans flickvän hade fest så jag Jessica och min syster åkte dit ist! Det var trevligt där också men jag blev lite för trött för att stanna så åkte hem hyffsat tidigt. Men heltklart en lyckad kväll!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Lite senare snackas det om astt kolla på film men jag vet inte riktigt hur det blir. Jag får se hur jag känner lite senare sen! :P Måste få tag på allt mitt smink som jag glömde på festen igår med.. Fett klantigt men vad gör man.. :/
Juste! lyckades ta sönder min mobil ganska rejält igår också.. Men den funkar! Konstig nog :P
fast nu har jag ju en anledning till att köpa en ny! (y)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0