BRANDLEKTION OCH NY JACKA!

Idag i skolan har vi bara haft brandlektion. Vi fick testa på att släcka en eld och fick massa ny information i huvudet. Det var faktiskt ganska intressant. Så nu vet jag precis hur jag ska göra om någons kläder börjar brinna. Slänga ner personen på marken. Ta en filt (har man inte det så tröja/jacka) och täcka över personen och sedan klappa på filten så att man kväver älden. Bra va?! :D
Sen när vi slutade (11:00) så sprang jag in på a6 med Jessica och köpte en jacka och åt lunch på Olsentwins. Mycket gott faktiskt, konstig att man inte äter där oftare när det ligger så nära skolan. Men iaf, Sen hämtade Anders mig på a6 och så fick jag hänga med han i hans lastbil när han jobbade lite. Det var rätt kul faktiskt :) hihi
Och nu sitter jag här, ska ut och springa snart.

JACKAN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0