FATTIG...

Dum som jag är så lämnade jag min plånbok på en papperskorg. Fråga mig inte varför för fattar knappt själv. Jag stod och pratade med Ida och så orkade jag väl inte hålla i den så la den där och glömde sedan ta den när jag gick. Så typ 3-5 minuter senare så märker jag att den är borta så jag går till papperskorgen och letar men hittar ingen :( Så nu är det någon lycklig jävel som har den och mina 900:- som låg i. Hoppas bara att jag får tillbaka den. Inte just för pengarnas skull men alla mina kort är där i. -.-
Så min eftermiddag har bestått av endast samtal till poliser och väktare och a6center och snart banken också för jag måste ju spärra mitt bankomatkort också.... Åhhh.. Sånt här är verkligen jobbigt. Men aja , nu har jag lärt mig en läxa iaf. HÅLL KOLL PÅ DINA GREJER!!

Fast det finns ju videoöverbevakning där så troligtvis får vi reda på vem ! :) Mohahhaha

Aja puss på livet.. Nee faktiskt inte! USSSH...


Kommentarer
Postat av: Anonym

rätt åt dig mohaha

2011-09-22 @ 10:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0