FREDAG

Äntligen fredag, och det innebär att det är frisörteknik hela dagen plus att idag får vi besök av boråsarna som också är frisörtvåor. Undra hur dom kommer vara.. ? aja det blir säkert bra. Vi ska styla varandra och sedan köra lite lekar sa Inger ( våran mentor ) . Men om man går in med en positiv inställning så kanske man hittar några roliga som man kan åka och festa med i borås! :) Hade ju varit toppen!! :)
Men nu måste jag klä på mig och borsta tänderna för snart kommer Jessica och hämtar mig .. Ihhh! :)
Puss :')

Min fina sovtröja! puss på den :))


Kommentarer
Postat av: ida.

Du är söt min fina sten hihi<3

2011-09-13 @ 09:08:44
URL: http://idaenglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0