JESSICAS PLACE

Sov hos Jessica inatt. För det var lite krongligt att komma hem efter tjejkvällen i habo. Men roligt det kan jag lova att vi hade! Goa tjejer det där! Men sen när vi kände att det var dags att dra så drog vi vidare till August som tydligen hade "fest" men det visade sig att det bara var fyra killar, varav en var en jävla idíot rent ut sagt. Ush .. Vidrigaste människan jag träffat!
Men när vi tröttnade på dom, vilket vi gjorde ganska fort, så hämtade våra Eric och Alex oss! Alltid lika kul att åka med dom , haha! Men vi åkte mot stan , drog in en sväng på krogen innan det stängde och sedan var det bara att åka hem och sussa.

och nu är det en ny dag, med nya möjligheter! :)
Gick upp halv tio för då hämtade "pappa" mig och nu sitter jag här berädd med min v75-lapp och ska tippa på loppen som börjar gå halv 3. Hoppas jag vinner denna gången också :) hihihi


Ojj , vad mycket jag skrev .. Stackars den som läste allt det där ! haha
önska mig lyckatill! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0