LÖRDAG

Vaknade klockan tio i morse av att Jessica låg bredvid mig helt klarvaken , det först hon frågar är : var är din dator? :o
haha efter jag hade visat vart datorn låg så tänkte jag att jag skulle försöka somna om men inte då. Det gick fan inte så det var ju lika bra att gå upp. Så Nu har Jessica åkt hem och jag har fått i mig lite frukost.
Och sen dagens nöje! Jag har tippat på v75!! :) Det är mammas och "pappas" hobby typ så när jag satte mig i soffan och skulle äta så frågade "pappa" om jag också ville tippa. Och det verkar ju lite spännande så varför inte? Så nu har jag tippat för en liten peng , bakfull som jag är , så hoppas att jag vinner nu så jag och Jessica kan åka utomland! Hhhaha, hade varit kul att vinna på någonting man aldrig har testat förut :P Så håll tummarna för mig nu!
Första loppet går klockan 14:30.

Jag och Jessica igår



hahah fy vilka dåliga bilder jag hittade :P aja detta är innan vi drar ut iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0