LÖRDAGSÖNDAG

Igår kväll var det storahotellet som gällde med frisörbrudarna. Mycket trevligt måste jag säga! Grym visning var det också. Fick mycket insperation och en härlig kväll! Det var häftigt att se hur de klippte de olika frisyrerna och stylade.
Efter visningen så åkte jag och Jessica till racet som var det sista detta året. Det var faktiskt inte något speciellt denna gången. Inte så många man kännde och det var inte så många snygga bilar heller. Men vi gjorde det till en trevlig kväll ändå!
Idag har min "pappas" föräldrar varit på besök. Träffar inte dom så ofta så vi har ätit lite god mat och så. Nu tänkte jag snart dra ut och springa för nu börjar ju min vecka igen. Springa eller gå varje dag! :D
ha en bra dag sålänge och bilder från visningen kommer självklart upp så snart som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0