SNYGGINGAR

Tänkte avsluta dagen med ett blogginlägg på topp 5 snyggaste killarna i världen!
på plats 5 , så snygg! särskillt i alla one three hill avsnitt!
tror nog att alla tjejer får en liten crush på honom! :)
CHAD MICHAEL MURRAY
på plats 4... En kille som är ond i filmer men shit vad sexig
och hans kropp kan man ju bara inte stå emot!
CAM GIGANDET

På plats 3....  Han är lätt snyggast i E.M.D. Och han är lätt snyggaste svenska killen just nu !
hoppas han vinner melodifestivalen idag, bara för att :)))))


MATTIAS ANDRÉASSON
på plats nummer 2 ....  Han var snygg då han är snygg nu och jag har en känsla av
att han kommer alltid att vara snygg! Vem fallar inte för det leendet lixom <3
ZAC EFRON
Och på första plats!!!!! världens mest snyggaste och vackraste människa på gjorden, min största idol och min största kärlek här i världen!   TADAAAHH!
JUSTIN BIEBER!!! ( GRYMT SNYGG I KOSTYM OCKSÅ! )

det var allt för idag mina vänner! puss på er och ta det lugnt nu med
alla dessa snygga killar, glöm inte bort att vi älskar dom :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha Elin du är så rolig!! JB fooooäääävvaaah <3

2012-02-19 @ 11:01:22
URL: http://emeliieleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0